ادفنت بالقبر وانا حية

                           * ادفنت بالقبر وانا حية * اصعب حاجه فى الدنيا ان الانسان يدفن وهو لسه حى  والروح فيه . .... ايوا انا اتدفنت حيه فى القبر .... وبايدين اغلى الناس اللى المفروض تحمينى من العالم كله للاسف اخدتنى من ايدى ودفنتنى حيه ... حكايتى صعبه هاحكياها علشان كل اب وام تاخد بالها من حجم الكارثه اللى انا وصلت ليها بسبب اللى حصلى . اسمى ( نور) حاليا عندى 28سنه خلصت معهد خدمه اجتماعيه  بتعالج عن  دكتور اخصائي نفسى .... والكل بيناديلى بالخارسه ... ودا بسبب اللى اتعرضتله . كان عندى 5سنين يوم ما بدأت حكايتى وبدأت استوعب كل حاجه حواليا ... ماما كانت لسه صغيره بالعمر وجميله جدا بابا كان دايما يسافر بحكم شغله اللى مش بينتهى كان بينزل اجازات على فترات كبيره جدا كنت وقتها مش متذكره ملامح بابا مش عارفه دا بسبب انه مش موجود طول الوقت او بحكم سنى .... خلال الفتره اللى بابا مش موجود فيها كانت ماما تصرفتها غريبه جدا .... كانت بتتحول لشخص تانى ... كانت بتضربنى على ااقل شىء وتز...